Motorola Droid 4 XT894
 
Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...
:: نقد و بررسی Motorola Droid 4 XT894
نقد اولیه گوشی Motorola DROID 4

پایان سال 2011 برای کمپانی موتورولا، با ارائه گوشی بینظیر Motorola DROID RAZR، بسیار انقلابی بود ولی ظاهرا این کمپانی حرفه ای سازندهء گوشی های هوشمند، به RAZR قانع نبود و در نمایشگاه CES سال 2012، نسل چهارم از سری گوشی های محبوب DROID با نام DROID 4 را، معرفی کرد.
در حقیقت گوشی Motorola DROID 4 را می توان همان گوشی DROID RAZR به همراه یک کیبرد سخت افزاری کناری QWERTY دانست.
اگر به دقت به طراحی DROID 4 نگاه کنید، همان گوشه های تخت خاص گوشی های DROID RAZR و PHOTON 4G را میبینید.البته بر خلاف گوشی DROID RAZR، این گوشی بطور کامل از پلاستیک ساخته شده است.
هنگامی که کیبرد این گوشی را از کنار باز میکنید، با یک کیبرد QWERTY بزرگ پنج سطری برخورد میکنید. با وجود اینکه کلیدها یک حالت تختی دارند، ولی سایز کلیدها، روانی و پاسخگویی بینظیر آنها، این گوشی را به یک گوشی رویایی برای کسانی که زیاد با گوشی خود تایپ میکنند، تبدیل کرده است.
طبیعتا با داشتن صفحه نمایش 4 اینچی با رزلوشن qHD یعنی 540x960، جزئیات نشان داده شده توسط این گوشی، بسیار شارپ هستند و متن ها به زیبایی نمایش داده میشوند ولی متاسفانه همانند DROID RAZR از صفحه نمایش AMOLED استفاده نشده و از یک صفحه نمایش LCD معمولی بهره میبرد. البته صفحه نمایش DROID 4 کیفیت بسیار خوبی را ارائه میدهد ولی خوب با این وجود، آن کیفیت استثنایی صفحات AMOLED را ندارد.
درست است که نسل قبلی این مدل، یعنی DROID 3 نیز از پردازندهء دو هسته ای استفاده میکرد ولی در DROID 4 از پردازنده پیشرفته 1.2 گیگاهرتزی TI OMAP 4430 استفاده شده است که فوق العاده سریع است و یک تجربه کاری بسیار روانی را برای این گوشی فراهم کرده است.
DROID 4 از سیستم عامل اندروید 2.3 با نسخه جدید رابط کاربری MOTOBLUR بهره میبرد که بسیار روان است. البته امیدواریم که این گوشی هر چه زودتر به اندروید 4 (ساندویچ بستنی) آپدیت شود.
یکی از نقاط ضعف DROID 3، عدم پشتیبانی از شبکه های پرسرعت 4G LTE بود که خوشبختانه DROID 4 از این نوع شبکه پشتیبانی میکند.
به نظر ما، یکی از برتری های DROID 4 به DROID RAZR این است که DROID 4 کمی کوچکتر و ضخیمتر از DROID RAZR است، به همین دلیل، نگه داشتن آن در دست راحتتر و لذت بخش تر است. البته این افزایش ضخامت به دلیل وجود کیبرد عظیم QWERTY کاملا طبیعیست.
هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت این گوشی بیان نشده است.
مسلما با ورود DROID 4 به بازار، نقد کاملتری را از آن ارائه خواهیم کرد.
 
:: نقاط قوت و ضعف
کیبرد QWERTY بزرگ و عالی
طراحی فوق العاده
پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی بسیار قدرتمند

برخلاف RAZR، بدنه DROID 4 تماما پلاستیکی است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:Motorola ,Motorola Droid 4 XT894, :: 20:52
M.A

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 31811
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت